Despre campanii în ritm de cucaracha

Despre campanii în ritm de cucaracha

Articol din categoria: Marcomm

Hai că știm toți melodia și, cu siguranță, ne-a făcut să mai dăm din fund la câte o nuntă sau cumetrie. Nu se știe când a apărut prima dată. Se bănuieste ca pe la 1400 și ceva. Ea a devenit însă populară în perioada revoluției mexicane (1910-1920). Bineînțeles, era cunoscută acolo la ei, că popularitatea mondială a venit mai încoa’. Deși, de multe ori, melodia avea tentă politică, în esență ea zicea mereu aceeași poveste a unui gândac care și-a pierdut unul din cele 6 picioare și acum se chinuie să meargă în celelalte 5.

Acum, că v-am iluminat neștiința asta, să trecem mai departe.

Începând de azi Taco Bell a a venit în Romania. Puteți citi despre asta aici, aici și aici. Dar nu despre mâncare e vorba în postul asta. E vorba de linia de comunicare.

Am văzut asta:

Taco Bell Romania is here! McCann Worldgroup Romania s-a ocupat sa spuna tuturor asta, iar campania de lansare a ajuns…

Posted by ADC Romania on Wednesday, 11 October 2017

 

Deci, să ne înțelegem, asta e mesajul transmis. Romania e prima țara din Far East-ul Europei în care vine TB, iar următorul restaurant e la 1208 km de aici (Budapest is not Bucharest! ftw). Deci, e la 5 minute de tine. Deci hai să mănânci un Crunchwrap!

Adică, cu alte cuvinte, fix lângă Big Mac-ul de la Mc, în patria shawormei de la Dristor, în regatul crispy-ului cu usturoi de la KFC și a sultanatului Kebun-ului de la Calif tu ar trebui să zici „Gata! Sunt convins! Ungurii n-au! Austriecii n-au! E clar! Hai la ceva ce poate n-am mai gustat niciodată şi nu știu ce conține!” Nu? Nu aşa ar trebui să zicem?

Băi, poziționarea e greșită. Şi zic asta știind ce au mai comunicat de-a lungul anilor. Doar atât am putut face noi, romanii? E singurul din East Europe? E la 5 minute de tine? 5 minute? Asta e beneficiul pe care îl comunicăm? Asta e avantajul competițional al produsului? Stai în ambasada SUA și ajungi în 5 minute la Băneasa Mall? În câte picioare? În 5 precum gândăcelul cel viteaz?

Nu! Sper că putem mai mult decât atât. Suntem mai creativi de atât… și ar fi păcat să nu meargă brandul iar apoi să plece precum Burger King.

Și, da, voi merge și eu să testez mâncarea. Asta pentru că sunt eu pofticios și nu pentru că m-a convins distanța. Dar promit să merg după ce mă refac de la excesele de graviduță.

Până atunci vă las cu 2 commercials marca Taco Bell (original). Asta așa, că îmi place de voi și aș vrea să vă arăt ceva frumos 🙂
Viva la revolucion!


*Sursa foto

Ți-a plăcut ce-ai citit? Dă un share să ajungă și la alții

1 comentariu Adaugă comentariu

  1. in continuare romanii raman „bantuiti” de subiectul mancarii, restaurantelor, alimentatiei, dietelor etc. as putea sa spun ca este un subiect omniprezent in presa, TV, oriunde.

    0
    0

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.