Creativitate, fashion & puppies - Alex Oancea

Creativitate, fashion & puppies

Articol din categoria: [AD]work, Marcomm

Un manechin celebru și puțin anorexic? Sau un bărbos tras la sală îmbrăcat cu pulover pe gât și fără șosete în picioare? Cum încearcă brandurile de țoale fashion să ne convingă să cumpărăm? Păi nu cam așa e rețeta? Se ia un corp frumos și eventual celebru, se îmbracă cu produsul, se pune un preț cu .99 în coadă și gata campania! Putem plăti fee-ul de agenție! Că e outdoor, spot TV sau reclamă în print, rețeta e cam la fel. Că e casă de modă, retailer offline sau magazin online uneori ți-e și greu să-ți dai seama dacă nu ești prea atent. Cam asta e rețeta de comunicare prin spațiul carpato-danubiano-pontic fashionist. (asta mai puțin iTux care a mers încă de la început pe funny)

Am văzut însă acu vreo săptămână un spot nou și făcut bine. Mi s-a părut fresh comparativ cu nișa sa. Chiar dacă nu eram în targetul de youngster mi s-a părut foarte mișto ce au făcut cei de la Zoot. Iată:

Pentru cine nu știe Zoot.ro e un magazin online care îți permite să și probezi hainele înainte de a le cumpăra. Adică dacă ești plinuț (a se citi între mărimi) cum sunt eu, și habar n-ai ce mărime de pantaloni ți se potrivește mai bine, comanzi 2 mărimi, ei ți le aduc în anumite locații, tu te duci acolo să probezi și la final o plătești pe aia perfectă. Sau nu plătești nimic dacă nu ți-au plăcut. Fără complicații, fără rambursuri și fără stornări. Eu așa mi-am luat câteva hăinuțe de top model ușor overweight. Și tot așa nu mi-am luat niște chestii care online arătau mai bine decât offline.

De ce mi-a plăcut spotul de mai sus? Pentru că iese din plutonul fashionist cu mult umor, face mișto de clișeele din advertising și are puppies care explică modelul de business. Și cine are puppies în reclamă, se știe, face succes. Și mi-a mai plăcut pentru că regia și rolul principal sunt adjudecate de Alex Coteț (Sector 7). Cum? Nu știți cine e Alex Coteț? Regizorul care a mai făcut și capodopera asta ?

De ce n-am scris până acum despre spotul ăsta? Nu știu. Cred că simțeam nevoia de încă ceva. Parcă era nevoie de încă un ceva care să activeze, să capitalizeze și să memorabilizeze direcția de comunicare Zoot. Și aseară mi-a ajuns pe adresa redacției fix asta:

Băi da, bună ideea, mișto execuția și funny campania. Acum parcă mai aștept o execuție direcționată mai spre foști youngsters actuali +35 ani (ca să nu îmi dezvălui aici vârsta reală).

Între timp, Internet, fii gagica lui Alex! Oooo, Macanache!

Ți-a plăcut ce-ai citit? Dă un share să ajungă și la alții

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.