Rolul furnizorului în echipa câștigătoare - Alex Oancea

Rolul furnizorului în echipa câștigătoare

...sau cum ne alegem partenerii de încredere

Articol din categoria: Marcomm

Au trecut mai bine de jumătate din acele 23 de luni din sabaticul început anul trecut. Da, știu, mi s-a tot reproșat că n-am mai trecut pe aici să vă povestesc despre una sau alta. Dar, nu știu cum să vă spun asta, la alocarea timpului mai întâi vine rolul de tătic și apoi cel de content manager la alexandruoancea.ro 😊

Aaaanyway, ce voiam eu să vă zic e altceva. Mă tot întreabă lumea ce se mai întâmplă pe la job, cum de nu m-a înlocuit nimeni și totuși lucrurile funcționează în continuare pe zona de marketing. Sau cum de nu s-a pus pauză dacă managerul a plecat și n-a venit nimeni în locul lui. Hai să vă zic secretul: echipa. Da, o parte din colegi au preluat din atribuțiile mele. Dar, nu lucrează singuri. Unul din obiectivele mele de-a lungul timpului a fost să-mi creez un ecosistem de parteneri și agenții care să fie mereu alături de brand, nu doar în calitate de furnizori, ci de parteneri în cadrul procesului de comunicare de brand. Oameni și companii pe care să mă pot baza indiferent de situație.

Am văzut mereu de-a lungul celor vreo 19-20 de ani de activitate cum proiecte întregi se pot duce la vale din cauza neîncrederii între diversele departamente de marketing și oamenii din agenții. Am văzut de multe ori cum se nasc greșeli fix din desconsiderarea titlului de partener pe care îl are furnizorul (sau ar trebui să îl aibă) în relația cu clientul. Și da, am încercat mereu să fiu un om implicat care stă alături de furnizorii săi și echipele lor tocmai din acest motiv – nu poți avea reușite decât în echipă! Spun asta căci nu s-a inventat încă o activitate comercială care să nu aibă nevoie de un furnizor de ceva. Iar ”mecanismul” trebuie să funcționeze mereu, optim, fără greșeli, indiferent dacă o rotiță pleacă 23 de luni în concediu 😉 

Strategia mea se aplică tuturor, indiferent dacă firma vinde profiluri de ferestre sau componente de calculatoare. Indiferent dacă ai o afacere de familie sau lucrezi la multinațională. Principalul criteriu după care trebuie să îți alegi furnizorii nu trebuie să fie prețul, ci calitatea serviciilor pe care le oferă. În fond despre asta e vorba: de a-ți alege exact acei furnizori ce îți pot oferi încrederea că te poți baza pe serviciile lor și atunci când poate tu nu ești prin preajmă.

V-am spus toate astea și din experiența ultimilor ani, dar și ca urmare a provocării pe care am primit-o de la HostGate, o companie proaspăt lansată pe piața serviciilor de webhosting. Practic, ei vin pe exact aceeași filozofie – să ofere servicii superioare competiției, mai ales pe zona de customer support (care e 24/7). Pentru că da, indiferent dacă ești blogger sau companie, dacă și tu furnizezi servicii sau dacă ai un magazin online, nu trebuie să te pricepi neapărat la securitatea siteului sau la hosting, la modificari de cpanel sau găzduire, ai nevoie de o echipă pe care să te poți baza pentru site-ul tău.

Și, că tot veni vorba de bloguri, cei de la HostGate au și un concurs pentru cei cu bloguri: vă provoacă să vă povestiți pe blog ce experiențe cu serviciile de hosting ați avut până acum. Concursul se desfășoară în perioada 04.04 – 28.04.2022. Extragerea câștigătorilor se face prin random.org, iar întregul proces va fi publicat pe zoso.ro, prin intermediul unui video, pe data de 30.04.2022. Toate articolele eligibile vor intra la extragere.

Cum vă înscrieți la concurs și care sunt condițiile ? Întâi de toate, trebuie să redactați și publicați un articol, pe blogul personal, cu tema „experiențe în hosting”. Articolul trebuie să aibă minimum 1000 de caractere și să conțină/includă obligatoriu 2 link-uri do follow către https://hostgate.ro, cu ancorele „gazduire”, și „gazduire web”. De asemenea, este necesar ca blogul vostru să fie activ (să fie publicat cel puțin un articol/lună) și să aibă o vechime de minimum 12 luni.
Apoi, vă puteți înscrie în concurs exclusiv printr-un e-mail către adresa : concurs@hostgate.ro. 
Ce premii puteți câștiga?
• Premiul I / Voucher Emag / 2500 RON
• Premiul II / Voucher Emag / 1500 RON
• Premiul III / Voucher Emag / 1000 RON

Regulamentul îl găsiți aici.

*Sursă foto

Ți-a plăcut ce-ai citit? Dă un share să ajungă și la alții

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.