Azi e ziua mondială a sănătății mintale. Din ’92 încoace ziua de 10 octombrie este folosită pentru a crește gradul de conștientizare, educare și sensibilizare în rândul populației. La nivel mondial există numeroase segmente ale populației ce sunt afectate în mod direct de tulburările mentale și, din păcate, ajutorul nu vine. Sau vine prea târziu.
Doar dacă ne uităm la depresie, Organizația Mondială a Sănătății estima că până în 2020 va deveni a doua cauză de dizabilitate la nivel mondial. Acum e pe 4. Începând de anul acesta a ajuns pe 1, mult mai devreme decât se estima.
Dar, despre toate astea vom mai vorbi într-o postare următoare.
Pentru că vorbim însă de campanii de conștientizare, și pentru că totuși mai mă ocup și de comunicare atunci când nu stau pe blog, hai să aruncăm un ochi și asupra brandurilor și ce fac ele cu astfel de subiecte serioase.
Și pentru că la ora asta probabil că încă sunteți la cafea și urmează o zi de muncă, vă las cu un scurtmetraj marca Olympus – The Irrational Fear of Nothing. Filmat senzațional cu ajutorul unui mirrorless amplasat pe spatele personajului, execuția ne duce direct în mintea unui nevrotic paranoic în timp ce se plimbă prin Manhattan.
Știu, subiectul e greu, dar cele 6 minute și 47 de secunde chiar merită.
The Irrational Fear of Nothing from Paul Trillo on Vimeo.
1 comentariu Adaugă comentariu
din pacate mania si frica vin la pachet cu alte frustrari care pot sa nu a fi evitate.