Ador nachos. Cu extra cheese dacă se poate! Mă rog, asta dacă sunt la cinema la vreun 3D. Dacă sunt acasă, mă focusez pe chips cu sare. Sau pe semințe de dovleac. Sărate, bien sûr. Dap, un film parcă n-are savoare dacă nu ronțăi ceva spicy sau sărat… și cu o bere lângă dacă se poate și nu cer prea mult. ?
Nu i-am înțeles niciodată pe cei care mănâncă bomboane la film. Parcă nu se potrivește un film bun cu ceva zaharos. Dar, mă rog, să nu discutăm de gusturi. Fiecare cu filmul lui că doar suntem democratici pe blogul ăsta! Mergând însă pe la multiplex-uri văd că bomboanele sunt tot mai căutate în detrimentul floricelelor sau nachos-urilor. Asta la noi, că la americani dulcele e un must indiferent de oră!
Dar hei, de ce mă gândesc la asta? Pentru că am văzut o campanie mișto și vreau să v-o arăt și vouă.
Știți că se apropie Halloween-ul, nu? Mai e un pic. În US of A sărbătoarea asta e mare prilej de consumerism, party-cianism și, bineînțeles, creative-iționism (termenele astea 2 le-am inventat eu acum ca să dea bine rima). Usually, brandurile se pregătesc din timp căci e prilej de income și, de ce nu, de campanii pe care să le bage la festivalurile de publicitate.
Ei, campania de azi vine de la Mars pentru brandurile din portofoliu (Skittles, M&M și Snikers au fost primele). Ce au făcut ei? Au dat drumul unei campanii de scurtmetraje scary ce sunt difuzate într-un parteneriat cu rețeaua TV Fox. Practic, filmulețele din seria Bite Size Horror produse de Mars, nu mai lungi de 2 minute fiecare, au început să înlocuiască tipicele pauze de reclame de la TV, fiind difuzate pe întreg calupul publicitar. Prima difuzare a fost chiar în pauza meciului de baseball Yankees vs. Indians, generând un pic de spaimă printre telespectatori.
Produsul nu apare deloc în primele filme difuzate, ci doar brandurile din portofoliul Mars la începutul și finalul filmelor. Mesajul? Vine Halloween-ul pentru care rețeaua Fox a pregătit o serie lungă de filme și seriale de gen ce pot fi savurate alături de candy bars-urile promovate. Sau invers, după caz, în funcție de dorință și de nivelul de zaharuri din sânge.
Până acum au fost difuzate 4 scurtmetraje. Adweek precizează că ar fi un total de 12 execuții ce vor fi difuzate treptat până de Halloween.
Și pentru că ați ajuns până aici cu cititul postării de azi, stingeți lumina din cameră și enjoy două dintre execuții: