Hai că după exit-poll-urile de aseară parcă începem mai pe pozitiv săptămâna. Așa că… publicitate făcută bine încă din prima zi a săptămânii:
Mă rog, continui ideea de aici – stereotipurile pot fi frumoase în advertising, te poți juca cu ele să faci un spot bun care să emoționeze la coraçon și să aducă vânzări brandului. Așa că azi ne uităm pe unele stereotipuri vizuale folosite armonios pentru crearea unei povești. Hit play și ne reauzim mai jos.
Așa-i că dacă nu vedeai logo-ul Lidl în player când ei se sărutau în fața frigiderelor puteai crede că e un spot pentru Pepsi? Ea rotindu-se în căruciorul de cumpărături… o fi spot la chipsuri? Copii trezindu-și părinții dimineața cam prin câte spoturi publicitare ai văzut? Pune logo Ariel și să vezi ce bine se potrivește pe cadrul cu fetița care se joacă cu șosetuțele pe fața mamei. Eh, acum le-am menționat eu pe toate… dar tu le-ai remarcat în spot?
Asta e mișto la spot – nu simți toate clișeele astea vizuale. La tâmpenia de acu 2 săptămâni aveai o singură poveste: instalarea dictatorului în casa victimei 😊. Acum nu, povestea te poartă mișto prin locuri și experiențe prin care fiecare a trecut cel puțin odată. Trecerea vizuală e ușoară, castingul e făcut bine iar melodia… melodia se potrivește beton cu povestea, ajutând-o chiar și în secvențele mai ”comerciale”. Apropo, ați remarcat că în ultima vreme apar tot mai multe producții publicitare cu line-ul muzical foarte bun? E o oare o conspirație a studiourilor să poată cere bugete mai mari? 😊
Acu, nu știu ce să zic despre voi, dar mie mi-a plăcut manifesto-ul Lidl. Parcă mi-a mai luat din dezgustul CEC-ului care continuă acum cu creditele pentru vacanțe…
Hai, să aveți o săptămână surprinzător de mișto!… mai puțin tu, Liviule 🙂