[AD]work: Dorel strikes back - Alex Oancea

[AD]work: Dorel strikes back

Acu că tot sunt în concediu și la distanță de locul de muncă vă pot spune un secret - e greu al dracu cu comunicarea în construcții.

Articol din categoria: [AD]work

Știți de ce?

Pentru că nu e un segment mainstream, toată lumea cunoaște un meșter bun (și ieftin) și, cel mai important, clientul pornește de la premiza că dincolo e mai ieftin iar cel din fața ta vrea să te jecmănească. Da, nici comunicatorii din industrie  n-au făcut eforturi prea mari și n-au decât campanii de sales cu oferte ieftine și irezistibile.

Da, goana după prețuri a clientului duce de multe ori la sacrificii calitative în partea ofertantului. ”Sacrificii calitative” înseamnă fie produse inferioare, fie muncă de mântuială. Iar când astea două se combină și fac o sinergie cu un furnizor/meșter necalificat apare fenomenul ”Dorel”  botezat acu muuuuulți ani de Naumovici.

Având (să zicem) o oarecare vechime în zona construcțiilor pot spune ca fenomenul Dorel nu prea face cinste celor care lucrează în industrie. Mai mult, e un stereotip ce deranjează mulți profesioniști din domeniu a căror muncă e umbrită de miștourile ce poate le merită o mică parte din angajații din domeniu…. și aici intervine reclama de azi.

Mathaus e un DIY dar poziționat cumva diferit de ceilalți. Se adresează mai mult meșterilor și constructorilor și nu neapărat persoanelor fizice. Nu are nici prețuri mici comparativ cu competiția. Așa că trântește spotul de mai jos direct la sentimentul targetului lui principal. 

Ah, până să dai play mai am o chestie ce mi-a plăcut la execuția asta: știi că Andi Vasluianu e deja cunoscut ca ”meșterul” de la Savana, da? Adică au reușit să adopte un personaj smart funny deja cunoscut, cu o vechime de peste 10 ani în sectorul construcțiilor publicitare. 

Deci, ca să rezum: avem o strategie focusată direct pe target, avem un script smart funny, avem un casting foarte bun și o execuție cum trebuie. Probabil că n-o să ia nici-un premiu :)))))

Acum, enjoy de ad:

Ți-a plăcut ce-ai citit? Dă un share să ajungă și la alții

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.