[AD]work episode #1. Sau 4, după caz - Alex Oancea

[AD]work episode #1. Sau 4, după caz

Articol din categoria: [AD]work, Marcomm

Deși de fiecare dată când critic o campanie sau o idee din marcomm traficul crește substanțial, mă încăpățânez să scriu și pe pozitiv, despre ce campanii mișto mai văd. Nu de alta, dar poate cei doi cititori ai blogului meu nu le-au văzut încă :)). Nope, nu pentru asta 🙂 . Scriu pentru inspirație, relaxare, procastinare și orice altceva mai considerați voi că ați putea regăsi în privitul îndelungat la reclame.

Practic, începând de azi articolele astea vor fi puse într-un foileton (sper eu săptămânal) pentru a putea fi găsite mai repede. Așa că, să dăm play împreună primului episod (sau, mă rog, celui de-al treilea după ăsta, ăsta și ăsta)

Știu, e cam veche reclama și probabil nu prea mai e politically foarte corectă… Dar cum mă? Să ne punem în locul clientului: agenție imobiliară ce trăiește din comision printre alte agenții imobiliare ce probabil au toate aceeași direcție de comunicare serioasă, descriptivă, ”cuminte” și safe. Așadar ce au făcut pentru a arăta proprietatea scoasă la vânzare? Au dus la extrem prezentarea aducând în execuție toate laitmotivele filmelor de categorie B: acțiune, suspans, gagică sexoasă, pardon, gagici sexoase care se sărută languros și umor. Ce mai lipsea? Schwarzenegger aruncând în aer vila?

De ce mi-a mai plăcut? Ai observat că au prezentat ”produsul” din toate unghiurile și cu toate beneficiile inclusiv planurile arhitecturale?…sau tot după gagici te-ai uitat? 😛 . Oamenii și-au asumat de la bun-început comic-ul de situație și execuția neconvențională. Headline-ul spune tot: ”Only in the movies” mai găsești una ca ea… vila nu gagica!

Rezultatul? Peste 1 milion de views în postarea originală. Rezultatul dpdv business? Vila a fost vândută în timp record cu frumoasa sumă de 3,85 mil.$ iar la licitație au fost prezenți peste 100 de posibili cumpărători. Good business, nu?

Și pentru că pe aici mai trec și doamne & domnișoare, să le targetăm și pe ele cu un follow-up al campaniei, poate vor să investească într-o proprietate din Australia…

* Sursă foto

Ți-a plăcut ce-ai citit? Dă un share să ajungă și la alții

1 comentariu Adaugă comentariu

  1. Salutare! Imi place sa-ti citesc blogul, te-am adaugat si pe la mine pe site https://goldenbridge.ro/bloguri-romania/alexandru-oancea

    0
    0

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.